Reclamaties

Uiteraard heeft u garantie op alle producten die u bij ons koopt. Minimaal 2 jaar garantie op alle producten (met uitzondering van verbruiksartikelen) en dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven. De garantie is van toepassing bij normaal gebruik van het product. Garantiegevallen worden opgelost door reparatie of vervanging, afhankelijk van het product en het defect. Voor reparaties wordt het product vaak naar de leverancier gestuurd.


In de praktijk werkt het zo dat als u een probleem heeft tijdens de garantieperiode:

1. Neem contact met ons op via e-mail of telefonisch via +4690-349 33 50. Voeg bij voorkeur een foto van het defect bij.

2. Wij dienen een reclamatie in bij de leverancier. Als de leverancier het product wil terugontvangen, sturen wij u een vooraf betaald verzendetiket, zodat u het product kosteloos rechtstreeks naar ons of naar onze leverancier kunt sturen. Dit geldt alleen na overleg met ons.

3. Na controle en indien reparatie mogelijk is, wordt het product gratis naar u teruggestuurd. Als het product niet kan worden gerepareerd, ontvangt u een nieuw product.

Een tip: Maak een foto of neem een video van het defect. Dit versnelt het proces, omdat wij de leverancier direct kunnen benaderen.


Bij een retourzending bent u als klant verantwoordelijk voor een goede verpakking van het product, zodat het normale transport kan doorstaan. Tenten, slaapzakken en andere vochtgevoelige artikelen moeten goed gedroogd zijn voordat ze worden verzonden. Als blijkt dat de garantieclaim ongeldig is en het defect te wijten is aan externe invloeden die niet onder de garantie vallen, bent u als klant verantwoordelijk voor de reparatiekosten. Na goedkeuring van de kostenopgave en reparatie wordt het product naar u teruggestuurd, en de kosten worden via Klarna gefactureerd.